چرا تبلیغات شما باید متفاوت باشند؟2020-05-29
چرا باید تبلیغ کنیم ؟ به زبان ساده +بهترین روش های تبلیغ
این به عنوان یک نمونه هوشمندانه و متقاعد کننده و آگاه به برند از نمونه تبلیغاتی نوآورانه درک می شود. نیوآ یکی از خلاقانهترین تبلیغات بصری را برای محصولات پوست شب خود انتخاب کرد. از یک تنظیمات عکاسی عالی استفاده می کند که در آن از درب محصول به طرز ماهرانه ای برای نشان دادن طرح هلالی استفاده شده است که قابلیت استفاده در شب محصول را در زیر نشان می دهد.
در ادامه تمام آنچه درباره تبلیغات در دنیای تجارت نیاز است بدانید را آوردهایم. در پیام تبلیغاتی باید بر مزیتها و نقاط قوت محصول یا خدمات شما تمرکز شود. مخاطبان باید درک کنند که چرا محصول یا خدمات شما بهترین گزینه برای آنها است. بنابراین پیام شما باید هوشمندانه و هدفمند باید نه صرفا جملات انگیزشی یا کلیشه ای. تبلیغات دهان به دهان یا Word of Mouth یکی از قدیمیترین و مؤثرترین روشهای تبلیغات است.
بسیاری از صاحبان کسب و کار فقط تا مرحله ساخت یک حساب کاربری برای کسب و کار خود پیش میروند ولی نحوه استفاده درست از آن را نمیدانند. «به هر گونه فعالیتی که باعث شود محصولات و خدمات کسب و کار ما در میدان دید مشتریان قرار گیرد و مشتریان را ترغیب به خرید از محصولات و خدمات ما نماید، تبلیغات میگوییم». برای مثال، هاکوپیان از بنر تبلیغاتی زیر برای جذب مشتریان خود استفاده کرده است. رنگ مشکی آنها انتخاب خوبی برای نشاندادن لوکسبودن محصولی است که ارائه میکنند.
اینفلوئنسرهایی را پیدا کنید که با ارزشها و ماهیت اصلی برند شما همسو هستند و از آنها برای ساخت تداعی مثبت از برندتان کمک بگیرید. وقتی یک سلبریتی یا اینفلوئنسر اینستاگرامی موردعلاقهمان را در حال عکسگرفتن با یک محصول یا برند میبینیم، میخواهیم ما هم همینطور باشیم و به نظر برسیم. تبلیغات از این ارتباط ناخودآگاه استفاده میکنند تا برای مخاطبان احساسات مثبت بسازند و آن را به محصول یا خدماتی که تبلیغ میکنند ارتباط بدهند.
به همین دلیل، گاهی اوقات باید تبلیغات را به شکل سرمایهگذاری در کسب و کار برای افزایش آگاهی از برند در طولانیمدت در نظر گرفت. همانطور که گفتیم، تبلیغات ایمیلی را میتوان شکل مدرن ارسال تبلیغات به شکل مستقیم برای مخاطبان دانست. بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ از استراتژیهای مؤثر بازاریابی دیجیتال است که میتواند مخاطبان راغب را به مشتریان همیشگی و وفادار برندها تبدیل کند. امروزه بیش از چهار میلیارد نفر در سراسر دنیا از اینترنت استفاده میکنند و گفته میشود که میزان استفاده از اینترنت از سال ۲۰۰۵ تا کنون بیش از ۳۰۰ برابر افزایش داشته است. در واقع میتوان گفت که میزان استفاده از اینترنت همواره در حال افزایش است و متوقف نخواهند شد. بنابراین، اگر در استراتژیهای بازاریابی کسب و کار خود به تبلیغات آنلاین فکر نکنید، فرصتهای رقابت بسیار زیادی را از دست خواهید داد.
این تغییرات در نحوه ارتباط با مخاطبان، نوآوریهای تبلیغاتی و شیوههای بازاریابی تغییرات چشمگیری را به وجود آوردهاند. و طبیعتاً میزبان چالشهای متفاوتیهم خواهیم بود که برای همراهی با این تحولات، باید شناخت کافیای نسبت به اونها داشته باشیم. بنرهای تبلیغاتی روبیکا یکی از مؤثرترین روشهای تبلیغاتی در این اپلیکیشن هستند؛ چون در صفحهٔ اصلی و بین بنرهای جذاب... با ورود به قرن بیستم روند تغییرات در حوزۀ بازاریابی بسیار سریعتر شد و بازاریابی مدرن شکل گرفت.
واقعیت این است که تبلیغات طیف گستردهای از طرحها و ایدهها را شامل میشود. از تبلیغات چاپی گرفته تا تبلیغات پاپآپ دنیای آنلاین، نحوۀ تبلیغات مطمئناً با گذشت زمان تغییر کرده است. اما نیاز به تبلیغات همچنان وجود دارد و پیداکردن تکنیکهای درست و بهترین شیوههایی که باعث ایجاد تبلیغات باکیفیت میشود، یک موضوع مهم برای بازاریابی است. در این صورت ورودتون به دنیای تکنولوژی باعث میشه آینده تبلیغات شما روشن باشه. میدونید که اولین بودن تو هر تکنولوژی جدیدی به موفقیت بیشتر شما کمک زیادی میکنه. اما باید حواستون باشه که مخاطبین شما افرادی باشن که در حال حاضر یا در آینده نزدیک به سمت این تکنولوژیها جذب بشن.
امروزه تبلیغات پادکست روشی مشابه اما مؤثرتر بهویژه برای مخاطبان محلی است. تبلیغات بیلبورد هم درواقع بهنوعی تبلیغات چاپی در مقیاس بسیار بزرگتر هستند. طبیعتاً با توجه به اندازۀ آنها و همچنین نوع طراحی و محل قرارگیریشان، هزینۀ تبلیغات بیلبورد و حملونقل عمومی با تبلیغات چاپی معمولی متفاوت است.
در صورتی که آگهی خود را به خوبی طراحی کنید، این شانس را خواهید داشت تا رقبای خود را کنار بزنید. سایت ما با این قابلیتهای خوبی که دارد، نیازی به تبلیغات نداشته و به زودی همه درباره ما صحبت خواهند کرد. در ادامه فایده تبلیغات را در ده مورد به شما توضیح میدهیم تا شناخت بهتری از این نوع سرمایه گذاری داشته باشید.
اما چگونه این اتفاق میافتد؟ تبلیغات با ایجاد آگاهی در مورد محصولات یا خدمات، جلب توجه مشتریان بالقوه و ترغیب آنها به خرید، بهطور مستقیم بر افزایش فروش تأثیر میگذارد. بارها کسب و کارهایی را میبینیم که در تلویزیون و شبکههای تبلیغاتی گران، تبلیغات میکنند، ولی هنگامی که به وبسایت آنها مراجعه میکنیم، کیفیت پایین تصاویر و وبسایت باعث دلزدگی میشود. لوگوهایی را مشاهده میکنیم که عملاً معنی خاصی ندارد و مفهوم خاصی را منتقل نمیکند. شما در ابتدای مسیر کسب و کاری خود میبایست توجه ویژهای بر روی این موضوع داشته باشید.
۳. میکرو-اینفلوئنسرها را دست کم نگیرید
رپورتاژ آگهی اگر به شکلی صحیح و متناسب با لحن هر رسانه نوشته شود تأثیرگذار است و رعایت تمام اصول و معیارهای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب به صرف هزینه و زمان زیادی نیاز دارد. به همین دلیل، بهتر است برای انتشار رپورتاژ آگهی از پلتفرمی مانند پلتفرم «نشریلا» استفاده کنید که محتوای مناسب رپورتاژ آگهی را با هزینهای مقرونبهصرفه تولید و منتشر میکند. نشریلا با استفاده از مطالب تخصصی، برای انتشار بررسی محصولات یا معرفی خدمات نیز به شما کمک میکند. روشهایی مانند تبلیغات در رسانههای چاپی، رادیو و تلویزیون از روشهای قدیمیتر تبلیغاتی محسوب میشوند، اگرچه همچنان میتوان از این روشها به عنوان روشهای تبلیغاتی مؤثر بهره گرفت. این کانالهای تبلیغاتی سالها توسط کسب و کارهای مختلف استفاده شدهاند و مؤثر بودن آنها در معرفی کسب و کارها به مشتریان احتمالی ثابت شده است. در گذشته، کسبوکارها میتوانستند با تکیه بر بازاریابی دهانبهدهان و روابط شخصی به موفقیت برسند.
اگر هم میخواهید نمونههای بیشتری ببینید، میتوانید وارد کانال تلگرام یکتانت شوید و هشتگ #تبلیغات_ویدیویی را دنبال کنید. یکی دیگر از روشها که این روزها کمتر به آن پرداخته میشود، تبلیغات در مجلات و روزنامههاست. این نه تنها نشان داد که آنها چقدر خلاق هستند، بلکه نشان داد که چقدر به آنچه مخاطبانشان اهمیت می دهند اهمیت می دهند. یکی از آنها آموزش دادن به آنها و گفتن اینکه چگونه می توانید کمک کنید. Colgate با تبلیغات خلاقانه و هیجان انگیزی می آید که از طریق آن مردم را در مورد مسائل دندانی آگاه میکند.
به میمون بامزه و دوستداشتنی چیتوز فکر کنید، یه یا ترکیب رنگ شرکت ایرانسل که برای همیشه در ذهن مخاطبان حک شده است، توجه کنید. عنوان فرعی نیز یکی از اجزای کلیدی تبلیغات است و مستقیماً در زیر عنوان ظاهر میشود. سایز تیتر فرعی معمولاً کوچکتر است و اطلاعات بیشتری درمورد محصولی که میفروشید به مخاطبان میدهد، درحالیکه بیشتر توضیح میدهد که چرا مشتری باید تا انتها به خواندن ادامه دهد. شکل دیگری از ایونتهای تبلیغاتی، حمایت مالی از یک رویداد یا خرید غرفه در یک کنفرانس یا نمایشگاه تجاری است. این کار هزینۀ کمتر نسبت به میزبانی مستقیم یک رویداد دارد، اما همچنان میتوانید با مخاطبان تعامل کنید و برند خود را تبلیغ کنید.
این کمپین ثابت کرد که یک پیام ساده و ارتباط واقعی با مخاطب، میتواند دنیای کسبوکار را متحول کند. دنیای تبلیغات و برندینگ همواره در حال تغییر است؛ به همین دلیل بسیاری از کسبوکارها برای حضور موثر و مداوم در این فضا، موظف هستند سوار بر موج جدیدترین ترندهای تبلیغاتی شوند. با این اوصاف اگر میخواهید از قافله عقب نمانید و در سال 2025 از رقبایتان پیشی بگیرید، توصیه میکنیم از ترفندهای زیر برای داشتن تبلیغات موثر در سال جاری استفاده کنید. هیچ چیزی اندازه درگیر کردن احساسات نمیتواند باعث ایجاد نزدیکی بین یک تبلیغ و مشتری شود. کمپین تبلیغاتی «متفاوت فکر کن» اپل را به یاد بیاورید؛ این کمپین تحولی در دنیای تبلیغات ایجاد کرد و در سال ۱۹۹۸ با دریافت جایزه امی برای بهترین فیلم تبلیغاتی، نام خود را جاودانه ساخت.
این رویدادها فرصتی بینظیر برای ایجاد تعامل مستقیم با مشتریان بالقوه، جمعآوری اطلاعات بازار و ایجاد شبکههای ارتباطی جدید فراهم میکنند. تبلیغات محتوا یا بازاریابی محتوا، روشی است که در آن به جای تبلیغات مستقیم و تهاجمی، از ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند و مرتبط با مخاطب استفاده میشود تا توجه آنها را جلب کرده و آنها را به مشتری تبدیل کنیم. این محتوا میتواند به شکلهای مختلفی مانند مقالات، ویدیوها، پادکستها، اینفوگرافیکها، وبلاگها و … ارائه شود. هدف اصلی در بازاریابی محتوا، ایجاد رابطه با مخاطب، افزایش آگاهی از برند، و در نهایت، تبدیل مخاطب به مشتری است. با روش های مختلف تبلیغاتی زیادی که وجود دارد، انتخاب بهترین آنها می تواند گیج کننده باشد. با استفاده از سئوی محلی میتوان افراد ساکن منطقه جغرافیایی خاصی را به سمت وبسایت هدایت کرد.
امروزه، تبلیغات در پادکستها نسخهای پیشرفتهتر و جذابتر تبلیغات رادیویی به شمار میرود. تبلیغات این قدرت را دارد که مشتریان جدید را جذب و مشتریان فعلی را به خرید دوباره ترغیب کند. بدیهی است که با شناسایی و برجسته کردن ویژگیهای منحصربهفرد و متمایز محصولات یا خدمات در تبلیغات، میتوان به طرز چشمگیری به افزایش فروش کمک کرد. این عامل، همان عنصری است که باعث می شود محصول یا خدمات شما از دیگر رقبای کسب و کارتان متمایز شود. USP همان ویژگی ای است که باید برای مخاطبان هدفتان جذاب باشد و هیچ رقیب دیگری آن محصول را در بازار ارائه ندهد. برای اینکه استراتژی تبلیغاتی شما به طور مداوم بهبود یابد، نیاز به رصد و تحلیل دقیق عملکرد کمپینهای تبلیغاتی دارید.
همچنین چون همیشه برای آنها پیام نمیفرستید، پیامتان نظرشان را بیشتر جلب میکند. از آنجایی که قراردادهای بیلبورد معمولاً هر ۳ ماه یک بار عوض میشود، برای کسبوکارهایی که اغلب کمپینهای خود را بهصورت هفتگی یا ماهانه تغییر میدهند، این روش سودمندی نخواهد بود. برای نمایش تبلیغ در برنامههای پرمخاطب، نمایش آگهی برای یک محصول عمومی مانند خوراکی که نظر همهٔ اقشار را به خود جلب میکند، موثر است. در این حالت، معرفیکننده همان مشتری شماست؛ با این تفاوت که بهازای هر مشتری چیزی دریافت میکند و دیگر خبری از تبلیغ رایگان نیست. پاداش میتواند نقدی باشد؛ ولی بهتر است تخفیفی برای خرید محصول در نظر بگیرید تا بتوانید از این طریق، بیشتر بفروشید. برخی فروشگاهها و سایتها مثل دیجیکالا و اسنپفود مدتی است شرایط تبلیغات کلیکی را در سایت خود فراهم کردند.
امروزه حضور در ایونت های کاری یکی از روش های تبلیغات مهم و تاثیرگذار به شمار میرود. تبلیغات در رسانههای اجتماعی به کسبوکارها این امکان را میدهد که با کاربران به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند و برند خود را معرفی کنند. پلتفرمهایی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین از جمله این رسانهها هستند. تبلیغات آنلاین شامل انواع روشها از جمله تبلیغات در موتورهای جستجو، رسانههای اجتماعی، و بنرهای وبسایتها است. این نوع تبلیغات به کسبوکارها این امکان را میدهد که به طور مستقیم و به صورت شخصی با مشتریان خود تعامل داشته باشند.
تمرکز بر تجربه کاربری و تبلیغات تعاملی به مشتریان کمک میکند تا از طریق تبلیغات آنلاین، تجربه کاربری جذابی داشته باشند و با محصولات یا خدمات برند بیشتر ارتباط برقرار کنند. پس از آن، شما باید اکانت خود را بر اساس نیازی که دارید، شارژ کنید. شما بهغیر از تبلیغات ویدئویی، در سایر کمپینها برای نمایش هزینهای پرداخت نمیکنید. برای استفاده از این اهرام برای تبلیغات موثر خود، در ابتدا میبایست شناخت کافی از مشتریان و نیازهای آنها داشته باشید. چرا که اگر این مطالب برای مشتریان ارزش نداشته باشند، از آنها استفاده نمیکنند.
امروزه، محتوای حمایتشده بیشتر به تبلیغ محتوای بلاگ یا مقاله که توسط برندها اسپانسر شدهاند، اشاره دارد. هنگامی که شخصی با استفاده از یکی از موتورهای جستوجو به دنبال موضوعی شامل این عبارتهای کلیدی میگردد، تبلیغکنندگان پولی این توانایی را دارند که تبلیغات را در بالای نتایج جستوجوی ارگانیک نمایش دهند. این ابزار، تبلیغات شما را برای افرادی که قبلاً موضوعات مرتبط را جستوجو کردهاند هم دستهبندی میکند. تیم ما متشکل از نویسندگان متخصصی است که اشتیاق زیادی به صنعت تصویربرداری دارند.
شما آنها را به مشتریان خود و آنها شما را به مشتریانی که دارند، معرفی میکنند. میتوانید در این حالت، بهازای هر مشتری هم پاداشی به آنها دهید یا فقط در حد مبادلهٔ مشتری باشد. در این حالت، مشتری بهصورت خودجوش و بدون اینکه پولی از شما بگیرد، محصول یا خدماتی را که ارائه میدهید، تبلیغ میکند. میتوانید لینکهای اختصاصی برای اینفلوئنسرها بسازید تا آنها در طول سال، محصول شما را بفروشند و پورسانت بگیرند. بنابراین تبلیغات ویدیویی در وبسایتهای پربازدید، شبکههای اجتماعی و پلتفرمهایی مثل آپارات و یوتیوب را دستکم نگیرید.
هر کاری میکنید و هر محصولی دارید، لازم است برای اینکه افرادی را راضی به استفاده از خدمات خود کنید، از تبلیغات استفاده کنید. همین لغت کوچک، این روزها دنیای بزرگی برای خود ساخته است و تنوعی را که این روزها در امر تبلیغات داریم، کمتر زمانی شاهد بودهایم. خدمات ۳۶۰ درجه ما میتواند در راهاندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.
- به عنوان مثال، یک برند میتواند از واقعیت افزوده برای ایجاد تجربههای تعاملی و جذاب برای مشتریان استفاده کند.
- در واقع این بدان معناست که اهداف باید روشن باشند، محیط باید درک شود، ابزارها باید رتبه بندی شوند و براساس منابع موجود انتخاب ها صورت گیرد. {
- محبوبیت فقط نشان میدهد محتوا از طریق این کانال تبلیغاتی به افراد گستردهای میرسد؛ اما لزوما نتایج آن را تضمین نمیکند. |}{
- از عناوین «کلیک کنید» و مشابه آن که معمولاً در تبلیغات سایت «محتوای اسپانسری» یافت میشوند، اجتناب کنید. |}{
- پیشرفت تکنولوژی و نفوذ اینترنت و رسانههای اجتماعی، به تغییرات قابلتوجهی در روشهای تبلیغات منجر شده است. |}
- همچنین برای تبلیغات در شبکههای اجتماعی، میتونین فرم صفحهٔ «تبلیغات در شبکههای اجتماعی» را پر کنین.
فراموش نکنید زمانی که افراد از محصول یا خدمات شما آگاه باشند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری خواهید داشت. در ادامه ۱۰ مورد از دلایل تبلیغات را به شما ارائه میدهیم تا بدانید چرا باید تبلیغ کنید و این فعالیت چه سودی برای شما خواهد داشت. هزینۀ ارسال پست بهصورت فیزیکی بالاست؛ اما میتوان از پست الکترونیکی یا ایمیل استفاده کرد. بهطور خلاصه و کلی، تبلیغات ایجاد پیامهایی برای ترغیب و تشویق کسی به اقدام است. اسنپفود با این ویدیو، به خوبی توانسته مخاطب را جذب سادگی کار با این اپلیکیشن کند.
رنگ های استفاده شده در تبلیغات، نوع پالت سایه ها و ته رنگ ها، لباس های پوشیده شده توسط شخصیت ها جذابیت بصری را تشکیل می دهد. تبلیغات خلاقانه توسط کارشناسان ایدههای تبلیغاتی خلاق این صنعت انجام میشود که گرد هم میآیند تا یک آگهی تجاری بسازند که به طور خلاقانه، مؤثر و نوآورانه داستان پشت آگهی تجاری را روایت کند. این مقاله را تا انتها بخوانید تا یک بار برای همیشه تفاوت بازاریابی با فروش را یاد بگیرید. اگه دوست دارین توی گوگل تبلیغ کنین، به صفحهٔ «تبلیغات در گوگل» برین و فرم رو پر کنین تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرن. در این مقالهها، شما جزئیات بیشتری دربارهٔ عوامل مختلف و مهم در تبلیغات آشنا میشوید. مثلاً در یکی از تبلیغات، از عبارت «۱۰ درصد زیر قیمت بازار» استفاده شده است.
هر اختلافی بین گفتههای شما در تبلیغات و واقعیت، باعث میشود چند پله به عقب برگردید یا حتی از میدان رقابت حذف شوید؛ بنابراین دقیقاً بدانید چه مزیتی دارید و روی آن مانور دهید. تبلیغات اسنپفود یا خود اسنپ را به خاطر دارید؟ چرا؟ استایل تمام تبلیغات آنها ثابت بوده است و حداقل در ۲۴ ماه اخیر تغییر نکرده است. تصویر تبلیغ هم یک گردونهٔ جذاب انتخاب شده بود که از عنوان پشتیبانی میکرد. این بروشورها را میتواند در اختیار داروخانهها و مراکز بهداشت بگذارد تا به مراجعهکنندگان خود بدهند.
ارسال پیامک تبلیغاتی در همهٔ کسبوکارها کاربرد دارد؛ از یک برند کوچک گرفته تا برندهای بزرگ. ارسال کد تخفیف، قرعهکشی، اطلاعرسانی دربارهٔ محصولات جدید یا تورهای لحظه آخری، اطلاعرسانی دربارهٔ حراج محصولات در آخر فصل، همگی به فروش بیشتر منجر میشوند. کانون ایران نوین بهعنوان بهترین شرکت تبلیغاتی ایران، صفر تا صد تبلیغات آفلاین و آنلاین را برای کسبوکارها اجرا میکند. دپارتمانهای مختلف کانون ایران نوین با بهرهمندی از دانش روز مارکتینگ و ابزارهای روز دنیا مثل هوش مصنوعی، بالاترین کیفیت را به مشتریان محترم ارائه میکند.
شناسایی مشکل و ارائه راه حل
در ادامهی این مطلب، به بررسی سرنوشت آیندهی صنعت تبلیغات و راهکارهایی برای همراهی با تحول تبلیغات نوین پرداخته میشود. اگر هم میخواهید دقیقتر بدانید چه تبلیغی به کار شما میآید، میتوانید سری به مقالهٔ «برای چه اهدافی میتوان از یکتانت استفاده کرد» بزنید. در قسمت دیدگاهها سوالتان را بپرسید و در کمتر از ۳ ساعت جواب بگیرید. بازاریابی مجموعهای از فعالیتها، نهادها و فرایندهایی است که به خلق، ارتباط، تحویل و تبادل پیشنهادها مربوط میشوند. تبادلهایی که برای مشتریان، کارفرما، شرکا و در مقیاس بزرگتر، جامعه، ارزشمند هستند.
{تبلیغات خوب به رشد کسبوکار شما کمک میکند
|}همۀ تبلیغات حاوی تصاویر نیستند، اما بسیاری از شرکتها از تصاویر محصولات خود یا افرادی که از محصولات آنها استفاده میکنند، برای جلب توجه مصرفکنندگان استفاده میکنند. اگر از تصاویر استفاده میکنید باید توجه داشته باشید که تصویر مورد استفادۀ شما با مقیاس تبلیغ مطابقت داشته و واضح باشد. اگر از تصویر محصول استفاده نمیکنید، میتوانید تصویری از لوگوی خود قرار دهید. تبلیغات با هر روشی ابزاری باورنکردنی برای گسترش دامنۀ بازاریابی شماست. برای ارتباط و تعامل بهتر با مخاطبان خود، به زبان مشتریانتان با آنها صحبت کنید. احساسات آنها را جلب و از تمایل آنها برای عضویت در یک جامعه استفاده کنید.
بیلبوردها را برای مثال اگر در حوزهٔ صنایع است، در اطراف و ورودیهای شهرکهای صنعتی که امکان دسترسی مشتریان شما به آن وجود دارد، نصب کنید. بد نیست بدانید که تحقیقات نشان داده افرادی که این نوع تبلیغها را میبینند، ۱۷ درصد شانس بیشتری دارند تا با آن برند در موبایل درگیر شوند. در دنیای شلوغ امروز که تمرکزکردن دشوارتر از گذشته شده است، اکثر کاربران علاقهٔ بیشتری نسبت به ویدئو نشان میدهند و دوست دارند بهجای خواندن، ببینند و بشنوند. اگر قصد راهاندازی کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ دارید، سرویس جریان (یکی از زیرمجموعههای یکتانت) یکی از در دسترسترین سرویسهاست که راه ارتباطی شما را بسیار آسان میکند. در گذشته، شما برای دریافت آخرین اخبار و پیشنهادها، باید ایمیل یا شمارهتلفن خود را ثبت میکردید؛ ولی حالا، فقط کافی است اجازهٔ ارسال نوتیفیکیشن را به آنها دهید.
داستانگویی در تبلیغات، فراتر از معرفی یک محصول یا خدمات است؛ این هنر، تصویری بزرگتر و انسانیتر از برند خلق میکند. زمانی که داستانی با قلب و ذهن مخاطب همخوان شود، انگیزه او برای اقدام به انجام کاری چند برابر میشود. برگزاری رویدادهای تبلیغاتی، چه حضوری و چه آنلاین، فرصتی بینظیر برای ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان و نمایش ویژگیهای برند هستند. این نوع تبلیغات شامل برگزاری غرفه در نمایشگاه، کنفرانس، وبینار، میزگرد یا حتی یک دورهمی کاری یا دوستانه میشود. با همه اینها، تبلیغات تلویزیونی هزینه بالایی دارند و این احتمال وجود دارد که توسط مخاطب هدف نادیده گرفته شوند. به بیانی دیگر، نسبت به هزینهای که این نوع تبلیغات دارد، هدفگیری آن سختتر از روشهای دیگر است؛ اما همچنان یکی از روشهای مؤثر برای رساندن پیام به تعداد زیادی از مردم هستند.
البته این نکته را توجه داشته باشید که برند در طول زمان ساخته میشود و با گذشت زمان تغییر در مواردی که ذکر شد، سختتر میگردد. به طور مثال ممکن است بسیاری از شما لوگوی قبلی اسنپ را به خاطر داشته باشید و شاید هنوز به لوگوی جدید عادت نکردهاید ولی این تغییر در اسنپ برای تقویت برند تجاری لازم بوده است. به همین خاطر، ابتدا بودجه را مشخص کنید و سپس کانالهایی را که با بودجهٔ شما همخوانی دارند، انتخاب و برای کمپین برنامهریزی کنید.
ولی اصل مشکل زمانی شروع شد که در لندینگ پیج یک مسیر طولانی برای ما تعریف شده بود تا به گردونه برسیم. سعی کنید همهچیز تبلیغ بهگونهای طراحی شود که مخاطب احساس نکند شما قصد دارید او را فریب دهید. همچنین میتوانید روی ویژگیهای محصول یا دموی محصول (نسخهٔ آزمایشی) دست بگذارید تا مخاطب را جذب کنید.
اینجا کلیک کنید