آموزش اینستاگرام فالو 2024-02-07
افزایش فالوور اینستاگرام معرفی 26 روش رایگان و کاربردی دیما
استفاده از ابزارهایی مثل Instagram Insights میتواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام هشتگها بیشترین تاثیر را در جذب فالوور برای شما داشتهاند. به عنوان بخشی از راهنمای جامع افزایش فالوور در اینستاگرام، پیشنهاد میشود که ترکیبی از هشتگهای پرطرفدار و کمرقابت را استفاده کنید تا شانس دیده شدن پستهای خود را افزایش دهید. اضافه کردن لوکیشن و هشتگ به استوری نیز به دیدن شدن محتوای شما توسط افرادی که پیشتر صفحه شما را دنبال نکردهاند، کمک زیادی خواهد کرد. این استراتژی به خصوص در افزایش فالوور اینستاگرام رایگان میتواند موثر باشد.
بهطور مرتب محتوای قدیمی و قدیمیتر خود را به روز کنید و آنها را بازنشر دهید. این کار باعث میشود که فالوورهای شما از محتوای قبلی که ممکن است آن را از دست داده باشند، مطلع شوند و توجه بیشتری به صفحه شما داشته باشند. بازنشر محتوا به شما این امکان را میدهد که به طور مداوم در دید فالوورها قرار بگیرید. ویدیوها به طور طبیعی جذابتر از تصاویر ثابت هستند و میتوانند پیامها را به شکلی جذابتر و تأثیرگذارتر منتقل کنند. ویدئوهای کوتاه و خلاقانه، بهویژه Reels اینستاگرام، توانستهاند محبوبیت زیادی پیدا کنند.
بهعلاوه، هزینۀ کمتری هم بابت انتشار پستها و استوریهای تبلیغاتی دریافت میکنند. اگر ویترین جذاب نباشد، نظر مخاطب بهکلی دربارۀ برند و صفحۀ شما تغییر میکند. با زیباسازی صفحه میتوانید دل هر مخاطبی را به دست آورید؛ همانطور که بیتوجهی به این امر میتواند باعث از دست رفتن مخاطب شود. انتشار منظم و مستمر پستها هم به مذاق الگوریم اینستاگرام خوش میآید و هم مخاطبان. صفحهتان همیشه بهروز میماند و اینستاگرام پستهای شما را بالای صفحۀ اصلی به کاربر نشان میدهد.
در تبلیغات بازدیدی، تبلیغ شما توسط پیجها و اینفلوئنسرها منتشر میشود. با این تفاوت که شما فقط به اندازهای هزینه میپردازید که تبلیغ شما در این رسانهها دیده میشود. شما میتوانید از این دادهها برای تدوین استراتژی محتوای صفحۀ اینستاگرامتان استفاده کنید. نوریه رضویثانی دانشآموخته IT است و به نوشتن در مورد بازاریابی دیجیتال و دنیای شبکههای اجتماعی علاقه دارد.
با تحقیق درباره هشتگهای مرتبط با حوزه فعالیت خود و استفاده از هشتگهای محبوب، میتوانید دسترسی محتوای خود را افزایش دهید و فالوورهای جدیدی جذب کنید. جهت افزایش فالوور اینستاگرام، فقط تبلیغات به سبک برون گرا یا طراحی مسابقه ها و ارائه جوایز به دنبال کنندگان نمی تواند کافی باشد. تمامی استراتژی های رایج مطابق با ساختار الگوریتم اینستاگرام در افزایش بازدهی و جذب فالوور موثر هستند. در ادامه روش های افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2024 را با یکدیگر بررسی می کنیم.
این ابزارها به شما کمک میکنند تا بهصورت خودکار و با رعایت محدودیتهای اینستاگرام فالو و آنفالو کنید. همچنین، با استفاده از این ابزارها میتوانید عملکرد خود را بهتر پیگیری کرده و استراتژیهای خود را بهبود دهید. با وجود مزایایی که روش فالو آنفالو دارد، نباید از معایب و ریسکهای آن غافل شد.
شما میتوانید یک لایو مشترک اینستاگرامی را امتحان کنید، چرا که همیشه ویدیوی زنده محبوبتر است. علاوه بر صفحه اصلی، شما قادر به تبلیغ در استوریهای اینستاگرام نیز هستید. برای تمامی جزئیات در مورد نحوه ایجاد و پست کردن یک کمپین اینستاگرام، به راهنمای تبلیغات اینستاگرامی دیما مراجعه کنید. هشتگهای خود را بسازید، این موضوع مخاطبان شما را تشویق میکند که به انتشار تصاویری اختصاصی از برند شما بپردازند و از هشتگ شما استفاده کنند. مخاطبان شما احتمالا حواسشان پرت سیل عظیم هشتگها در کپشن میشود و پیام شما به درستی منتقل نخواهد شد. علاوه بر آن ممکن است اینستاگرام چنین عملی را یک فعالیت رباتگونه تشخیص دهد و در نهایت گرفتار جریمه شوید.
اگر توجه کرده باشید میدانید که امروزه درآمد بسیاری از کسبوکارها به فالوور بستگی دارد. آنجایی که برخی از افراد در ابتدای راه هزینه و سرمایه چندانی ندارند استفاده از فالوور رایگان برای آنها بهترین روش محسوب میشود. فالوور رایگان میتواند برای بیزینسهایی که تازه فعالیت خود را شروع کردند بسیار مفید واقع شود. با طول مناسب کپشنها، حس انسانی بیشتری به افراد منتقل میکنید و آنها فکر نمیکنند که بدون هیچ احساسی و تنها به صورت مکانیکی تصاویر و ویدیوهایتان را با دیگران به اشتراک میگذارید.
با استفاده از خدمات بدون هزینه میتوانید در کمترین زمان ممکن پیج خود ارتقاء داده و پیشرفت کنید. گرفتن خدمات رایگان مانند فالوور رايگان اينستاگرام راهی کاملا امن، مطمئن و بی دردسر برای بالابردن رشد پیج است. همچنین فراموش نکنید که میتوانید برای بیوگرافی خودتان به سراغ یک لینک هم بروید. از آنجایی که اینستاگرام امکان اشتراکگذاری لینکهای قابل کلیک را برای پستها فراهم نکرده، باید از این لینک بطور هوشمندانه استفاده کنید.
اگر بودجه کافی دارید، میتوانید برای تبلیغ برند خود با اینفلوئنسرهایی که در حوزهٔ مرتبط با کسبوکار شما فعالیت دارند، همکاری کنید. خب تا اینجای مقاله، تمام مواردی را که از طریق محتوا و تعامل، به جذب فالوور در اینستاگرام منجر میشود، بررسی شد. شما با اجرای این ۱۶ مورد، میتوانید فالوورهای پیج خود را بهصورت ارگانیک افزایش دهید.
اگر این کار را انجام ندهید فرصت بزرگی را برای افزایش فالوور اینستاگرام خود از دست دادهاید. حلقههایی که ایجاد میکنید میتوانند به راحتی فراتر از فهرست فالوورهای شما بروند و به افزایش دیده شدن و تعداد فالوورهای شما نیز کمک کنند. اگر در حال حاضر در شبکههای اجتماعی دیگر مخاطبانی دارید که شما را دنبال میکنند، حساب اینستاگرام خود را در اختیار آنها قرار دهید.
افزایش فالوور اینستاگرام به روشهای اصولی و پایدار نیازمند استراتژیهای دقیق و کارآمد است که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت. اینفلوئنسرهایی که تعداد فالوورهای واقعی و فعالی دارند و محتوای آنها با برند شما همخوانی دارد، میتوانند تاثیر بیشتری در جذب فالوورهای جدید داشته باشند. راهنمای جامع افزایش فالوور در اینستاگرامتوصیه میکند که با اینفلوئنسرهایی همکاری کنید که نه تنها تعداد فالوورهای بالایی دارند، بلکه نرخ تعامل بالایی نیز با فالوورهای خود دارند.
ابزار تحلیلی Instagram Insight دادههای مربوط به میزان بازدید هر پست را همراه با اطلاعاتی نظیر مقدار فراگیری، تعاملات و موارد مشابه به نمایش میگذارد. از سوی دیگر قادر به دستیابی به اطلاعات جمعیتشناسی گوناگون راجع به فالوورهای خود خواهید بود و برای مثال میتوان به سن، جنسیت و محل زندگی آنها اشاره کرد. فرادرس گستره وسیعی از فیلمهای آموزش دیجیتال مارکتینگ را آماده کرده و در اختیار علاقهمندان به این حوزه قرار داده است. هر زمان که در پسزمینه پست یا استوری خود عنصری واضح و مرتبط با یک مکان خاص دارید، بهتر است که لوکیشن را نیز تگ کنید. این هم یک راه آسان دیگر برای دیده شدن از سوی مخاطبان تازه به حساب میآید.
برای حفظ اعتبار، نسبت فالووینگهای شما نیز اهمیت زیادی دارد و این نسبت باید در مقدار مناسبی حفظ شود. دقت کنید دنبال کردن اینفلوئنسرها قدم اول محسوب میشود، برای جذب فالوور جدید بیشتر، شما باید قدمهای بعدی را نیز به دقت دنبال کنید. زمانی که یک کاربر اینستاگرام را دنبال میکنید، شانس زیادی وجود دارد که آنها نیز به بررسی صفحهی پروفایل شما بپردازند. اگر این صفحه سرشار از محتوای جذاب، گیرا و سازگار با علایق مخاطب باشد، آنها نیز ممکن است شما را دنبال کنند. از استیکر هشتگ در استوریهای خود استفاده کنید تا بدین ترتیب احتمال بهدست آوردن فالوور اینستاگرام رایگان جدید را افزایش دهید.
در واقع، بهتر است تبلیغ در اینستاگرام را وقتی شروع کنید که پیجتان از محتوای خوبی برخوردار باشد و تعاملی قوی با مخاطبانتان شکل داده باشید. تنها در این صورت است که تبلیغات برای شما بهعنوان عامل کمکی عمل کرده و روند افزایش فالوور در اینستاگرام را سرعت میبخشد. اگر واقعاً میخواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، باید طرفداران خود را در یک گفتوگو درگیر کنید.
بنابراین برندهایی که در پی افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند با فرصتی بزرگ روبهرو شدهاند. اما چطور میتوان از صفحه اکسپلور سر درآورد؟ چنین کاری آسان نیست اما خوشبختانه یک مقاله کامل با عنوان «چطور در اکسپلور اینستا دیده شویم؟» داریم که به شما در این مسیر یاری میرساند. همینطور که به جستجو برای هشتگهای مرتبط با حوزه خود مشغول میشوید، برخی از این اکانتها را خواهید یافت. به عنوان مثال حساب کاربری damngoodstitch@ به صورت خاص بر پستهای مربوط به گلدوزی متمرکز است و بیش از ۱۴۵ هزار دنبالکننده دارد. برای استفاده از هر شبکه اجتماعی مدرنی و نه فقط اینستاگرام، لازم است برنامهای واضح برای خود تدارک ببینید.
ایجاد زیبایی و داستانی منسجم برای برند در هماهنگی با کسبوکار بسیار مهم است. این استراتژی به برند کمک میکند تا تصویری قوی و متمایز در ذهن مخاطبان ایجاد کند. زیبایی و داستان هماهنگ با برند، به معنی نمایش ارزشها، اهداف و ماهیت برند از طریق محتوایی است که از لحاظ بصری و احساسی جذاب و هماهنگ باشد.
چنین محتواهایی نشان میدهد که شما برای کاربرانتان مهم هستید و به همین دلیل باید به محتواهای تولید شده توسط کاربر، اهمیت بدهید. استوری ها یکی از بهترین ابزارها برای تعامل با مخاطبان هستند و اگر بهموقع و بهدرستی استفاده شوند، میتوانند نتیجهای فوقالعاده داشته باشند. نیازی نیست که یک استوری خیلی جذاب یا گرافیکی باشد؛ در عوض از استوری ها میتوان برای تعامل با مخاطبان یا صحبت در مورد محصولات استفاده کرد. بسیاری از افراد حتی از استوری فقط وقتی استفاده میکنند که میخواهند اطلاعاتی جدید را از خود یا فعالیتشان به مخاطبان بدهند. بیش از 430 میلیون نفر در جهان ناشنوا یا کمشنوا بوده، در حالی که حداقل 2.2 میلیارد نفر دچار اختلال بینایی هستند. به کمک چند راه ساده، دسترسی بیشتر و فراگیرتری به حساب اینستاگرامی خود ایجاد کنید.
بله، اینستاگرام به جای نمایش پستها براساس ترتیب انتشار، از الگوریتمی که تاثیرگرفته از تمایلات کاربران است استفاده میکند. اما زمانبندی درست همچنان از اهمیت فراوان برخوردار بوده و یکی از اصلیترین سیگنالهای مورد توجه الگوریتم به حساب میآید. پستهای IGTV اینستاگرام با ابعادی چهار برابر بیشتر از تصاویر عادی در صفحه اکسپلور به نمایش درمیآیند و بنابراین احتمال اینکه مخاطبان تازه و بالقوه روی آنها کلیک کنند بیشتر است. اگر در یک کنفرانس یا رویداد شرکت کردهاید و پستهای مربوط به آن را میگذارید نیز افزودن لوکیشن باعث میشود قادر به برقراری ارتباط با سایر شرکتکنندگان باشید.
این بدان معنی است که محتوای شما را کمتر در فید و در صفحه اکسپلور نشان می دهد. بسیاری از افراد هنگام جستجوی موضوع در اینستاگرام از جستجویی که در صفحه اکسپلور قرار دارد استفاده می کنند. شما باید کلمه کلیدی کسب و کار خود را در قسمت Name اینستاگرام بنویسید تا افراد با جستجو بتوانند صفحه شما را پیدا کنند.
شما میتوانید جوایز و هدایای خاصی برای فالوورهای خود در نظر بگیرید و از آنها بخواهید که برای شرکت در مسابقه شما فالو کنند و دوستان خود را نیز به اینستاگرام شما دعوت کنند. این روش باعث ایجاد شور و هیجان و افزایش تعاملات در پروفایل شما میشود. اینستاگرام ویژگیهای زیادی دارد که میتوانید از آنها برای بالا بردن فالوور اینستاگرام استفاده کنید. از استیکرهای مختلف در استوریها مانند نظرسنجی، سوالات، و لینکهای مستقیم برای جذب توجه بیشتر استفاده کنید. این ویژگیها علاوه بر افزایش تعامل، باعث میشوند که فالوورها زمان بیشتری را در صفحه شما سپری کنند. با اجرای این 10 تکنیک، میتوانید فالوورهای واقعی و فعال جذب کنید که به رشد صفحه شما کمک میکنند.
دادن جایزه به به کاربران برای فالو کردن اکانتتان راه دیگری است که باید در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود بگنجانید. این روش به شما فالوورهای بیشتری را در اینستاگرام به صورت آنی و به تعداد زیاد می دهد. آیا افزایش فالوور در یک روز امکان پذیر است؟ بله، این امکان وجود دارد که بتوانید در یک روز با انجام تبلیغات صحیح و رعایت تمامی نکات تبلیغات، تعداد زیادی فالوور به صفحه خود اضافه کنید. باید هشتگ های حوزه کاری خود را جستجو کنید و هشتگ های برتر را بررسی کنید. برای الگو گرفتن به این قسمت ها (کاور پست، نوع تیتر، رنگ بندی، کپشن پست، نوع محتوا و …) توجه کنید.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام